Banbury

 2008.12.15. 10:57

Helló!

Először is bocsi, hogy csak most írok, de most jött csak össze.

Nagyon jól érzem magam itt kint Banburyben. Örülök hogy nem visszakoztam, és bele mertem vágni ebbe az utazásba. November  8.-án kiértem reggel 9 órára a lutoni reptérre, onnan egy 3 órás kavargással (eltévedtem), eljutottam a szállás és munkahelyemre. Az útiterv tök jó volt, csak úgy gondoltam körülnézek, aztán elkeveredtem egy kicsit. De nem baj, mert mint kiderült délutánra vártak. Hétfőn álltam munkába, így hétvégén bejártam a környéket. Egyébként tök jó  a hely minden úgy van ahogy a szerződésben le van írva, a főnökök korrektek, a munkatársaim szintén. Sokat segítettek amikor a hivatalos papírokat kellett intéznem.

Telefont azt vettem egy másikat, mert az otthonit nem tudom használni.

Üzenet azoknak akik még gondolkoznak:

Ne tegyétek, feleslegesen aggódtok. Igaz nem kis pénz, amíg kikerültök, de ha már kint vagytok, akkor lassan helyrejön minden. Azért mondom hogy lassan mert az első két-három hónapban tapasztaljátok az árakat, a hivatalos papírok is pénzbe kerülnek. Nagyon szép helyeket láttam és reményeim szerint még fogok is. A workline-ban és a Viktorban megbízhattok, én is azt tettem és nem csalódtam. Ja, és ha problémátok van kint, ne forduljatok sarkon, hanem hívjátok a Viktort nyugodtan, Ő még otthonról is segíteni fog!

Attila 

Címkék: anglia munka külföld szálloda állás

A bejegyzés trackback címe:

https://workline.blog.hu/api/trackback/id/tr36823846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása