Butlins, Minehead

 2009.01.27. 15:47

 Szia Viki!

 

Hazajöttem Butlinsból, nagyon jó élményeim voltak és egész jó pénzt kerestem, úgyhogy megérte megpróbálni. :) Szerencsés voltam, mert kaptam egy csomó kreatív dekorációs munkát plusszban, az összes étterem ablakát karácsoniyra kellet festeni. :) Most egy pár hónapot szeretnék itthon tölteni, de gondokozom rajta, hogy megint külföldre megyek tavasszal. Ezzel kapcsolatban olvastam a szállodai munkákról, és hogy lesz felvételi márciusban illetve valami tájékozatató februárban. Tudnál pontos infot küldeni nekem erről?

 

Köszönöm! :)

Remélem jól vagy,  és köszönöm a Butlins előtti bíztató szavakat :)

 

Orsi

Címkék: külföldi munka szálloda állás vendéglátás

A bejegyzés trackback címe:

https://workline.blog.hu/api/trackback/id/tr11906353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása