Még egy Skóciából

 2009.03.16. 10:01

Szia Kedves Viki!

Nem tudom emlekezel e ram.nem sok esely van ra mert nem talalkoztunk sajna szemelyesen,de telefonon sokat beszeltunk nagyon sokat segitettel nekem amikor bajban voltam a szervezesnel.

Kinn dolgozom Dornochban. A Viktor intezte az ugyemet Kaposvaron.Szoval koszonom a segitsegedet. Sok jot hallottam mar rolad. Es persze koszonom az eselyt is az akkori angolomal hat,de most mar sokkal jobb.Na meg a Worlkline...mar csak titeket  ajanlok mindenkinek.Szeptemberben jottem ki de most irtam ne haragudj.Csak egyik baratomnak ajanlottalak titeket, es volt is hetfon interjunes annyira orult hogy megfelelt :) szegeny is jart mar mindenhol. Szoval van itt 7 magyar aki tuzbe tenne a kezet ertetek szoval hajra igy tovabb :) Irni szeretnek Viktornak is, mert elfelejtkeztem rola.Pedig nagyon korrekt volt velem. Hat ennyi :) puszi

Szia:  Balog Peter

Címkék: anglia külföldi munka állás

A bejegyzés trackback címe:

https://workline.blog.hu/api/trackback/id/tr61005013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása